Najnowsze Wpisy

Siemka :P Komentarze (0)
28. grudnia 2003 22:25:00
linkologia.pl spis.pl

Długo nie pisalam ale postaram sie nadrobic :P

koala : :

Siemka :P Komentarze (1)
22. grudnia 2003 22:04:00
linkologia.pl spis.pl

Cześć! 19 stycznia skończę 13 lat. Hehe pechowa trzynastka :P Uwielbiam zespół Linkin Park. Nudziło mi się w domu i stworzyłam se bloga :] Mam tylko jedno pytanko: jak się wstawia te obrazki, zdjęcia no i wogle zegarki tapety??? Moje ulubione zwierzaki to konie i psy!

koala : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

katia1987 | grzesznik | tashaa | sega-dc | my-bed | Mailing